logo_icandy

Ontworpen voor avontuur.
iCandy en Land Rover introduceren unieke all-terrainkinderwagen

iCandy – al 85 jaar dé Britse fabrikant van innovatieve designkinderwagens – introduceert in samenwerking met Land Rover de iCandy Peach All-Terrain Special Edition kinderwagen, speciaal ontworpen voor avontuurlijke ouders. Met de iCandy for Land Rover-kinderwagen voegt iCandy een nieuwe unieke wagen toe aan zijn productportfolio. Bekende influencers als Marly van der Velden, Josh Veldhuizen, Sharon Doorson en Maike Beunk werden al eerder met een iCandy-wagen gespot.

De eerste iCandy for Land Rover-kinderwagen met vier wielen is een ode aan de vele situaties die Land Rover aankan en combineert op unieke wijze het design, de technische innovaties en de kwaliteit van de twee succesvolle Britse merken. Perfect voor stijlvolle én avontuurlijke ouders die er graag op uitgaan dus. Of je nu op zondag gaat wandelen in het bos of op een herfstige middag wilt uitwaaien op het strand, de iCandy Peach All-Terrain kan dankzij zijn vier wielen alle situaties aan. En je kindje? Dat ligt er heerlijk comfortabel bij.

Perfecte combinatie van stijl en functionaliteit
Door gebruik van het herkenbare Land Rover-design en de flexibele functionaliteiten waar het merk om bekendstaat, heeft iCandy samen met Land Rover een heel bijzondere kinderwagen gecreëerd. De designteams van beide merken waren van stap 1 betrokken bij het ontwerpproces. En dat zie je terug. De kap van de kinderwagen is voorzien van het iconische Land Rover-grillepatroon en ook de fijne stiksels zijn gebaseerd op die van de Land Rover-modellen. De rugzak die wordt meegeleverd past precies in de ruime boodschappenmand van de kinderwagen – een handigheid die iedere ouder zal waarderen.
Lindsay Weaver, Branded Goods & Licensing Director van Jaguar Land Rover: “We zijn trots om samen te werken met zo’n fantastisch Brits merk. Samen realiseerden we de perfecte combinatie van design en functionaliteit. De iCandy for Land Rover Peach All-Terrain kinderwagen biedt de kans om de essentie van Land Rover te ervaren, zowel op het gebied van functionaliteit als stijl.”

Bradley Appel, Joint CEO van iCandy: “De mogelijkheid om de handen ineen te slaan met een merk als Land Rover konden we niet aan ons voorbij laten gaan. Eigenlijk was de samenwerking niet meer dan logisch, en de iCandy for Land Rover Peach All-Terrain is dan ook met liefde tot stand gekomen. Ieder onderdeel van de kinderwagen is tot in detail uitgedacht en uitgevoerd en dankzij de all-terrainfunctionaliteit rijdt de kinderwagen soepeler dan de concurrentie, ongeacht het soort ondergrond. We zijn er zeker van dat iedere ouder deze avontuurlijke samenwerking zal toejuichen.”

De nieuwe iCandy Peach All-Terrain Special Edition is vanaf nu verkrijgbaar. Voor meer informatie ga je naar de website of volg iCandy Nederland op Facebook en Instagram.

logo_bottom1
logo_bottom2